Лілія Зімакова, Олександр Тупиця, Людми Жданюк.
У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури здійснено термінологічний аналіз педагогічної сутності поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку», як форми навчання у воєнний період країни, фундамент якої повинен базуватися на партнерській взаємодії. Розглянуто позитивні та негативні сторони залучення дітей дошкільного віку до дистанційного навчання, організація дистанційного та змішаного навчання у закладі дошкільної освіти.
Саме партнерська взаємодія між суб’єктами дошкільної освіти ефективно сприяє залученню дітей до дистанційного навчання під час воєнного стану, а саме:
- об'єднує педагогів, дошкільників та дорослих, які доглядають за дітьми;
- забезпечує право дитини на освіту;
- формування у дітей комунікативно-мовленнєвої, логіко-математичної, еколого-природознавчої, цифрової компетентності;
- позитивно впливає на сімейні стосунки, психоемоційний клімат у родині, оптимізує дитячо-батьківські відносини;
- забезпечує формування особистісних якостей суб’єктів освітнього процесу.