Всеукраїнський семінар-практикум «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни: виклики сьогодення» (І частина)
Ви дізнаєтесь про:
- аналіз державної стратегії інклюзивного навчання;
- створення безбар’єрного середовища в закладах освіти;
- сенсомоторний антистрес для української малечі, що поруч та далеко.
Всеукраїнський семінар-практикум «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни: виклики сьогодення» (ІІ частина).
Ви дізнаєтесь про:
- стратегію інклюзивного фізичного навчання; міжнародний досвід;
- поради для роботи з дітьми з порушеннями мовлення;
- комплекс релаксаційних вправ для стабілізації психоемоційного стану дітей з особливими освітніми потребами.
Всеукраїнський семінар-практикум «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни: виклики сьогодення» (ІІІ частина).
Ви дізнаєтесь про:
- формування інклюзивної культури в освітньому середовищі;
- організацію діяльності інклюзивно-ресурсного центру в умовах воєнного стану;
- запуск мовлення в умовах воєнного стану дітям з особливими освітніми потребами;
- використання лялькотерапії для корекції тривожності та страхів у дітей з особливими освітніми потребами;
- психолого-педагогічний супровід дітей з кохлеарними імплантами в ЗЗСО;
- емоційне вигорання в екстремальних умовах: що це таке та як з ним справитись?
Вебінар "Креативний підхід вчителя у роботі з дітьми з ООП в умовах війни"
Вебінар проводить вчитель-дефектолог (тифлопедагог) Цюрмаста Тетяна. На вебінарі спікер акцентує увагу на технологіях та інструметах організації віддаленого навчання дітей із ООП. Дає поради щодо надання психологічної допомоги й підтримки школярів в умовах війни. Ділиться своїм досвідом щодо використання різних інструментів очного та дистанційного навчання у своїй роботі.
Під час повномасштабної війни діти з особливими освітніми потребами перебувають у зоні посиленого ризику. Звуки сирени та вибухів, дорога та незнайомий простір у випадку евакуації – усе це спричиняє страх, розгубленість і тривогу. Оскільки деякі діти мають обмежені можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з навколишнього середовища, важливо інтегрувати в навчання підтримку, яка мінімізує наслідки психологічної травми.
Учням з особливими освітніми потребами може бути складно засвоювати навчальний матеріал, якщо він відірваний від реального життя. Натомість інтегровані уроки дають змогу побачити, як певні знання можна застосовувати в різних сферах життя та в побуті.
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.