Науково-методичний дайджест
"ОСВІТА НА ЗДОРОВ'Я"
Випуск № 3
(березень, 2024)


УПОРЯДНИКИ:
Світлана Авдєєва,
Ірина Мінакова
Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради
Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя
Дистанційне навчання. Як отримати гарні результати навчання (автор - Satta Sarmah Hightower)
Впровадження правильних технологій дистанційного навчання - запорука допомоги учням з особливими освітніми потребами досягти успіхів як в навчанні, так і в подальшому житті.
6 найкращих практик підтримки учнів з особливими потребами (англ.)
Дізнайтеся про практики, які допоможуть педагогам підтримати дитину з особливими освітніми потребами в навчанні.
Як для новачків, так і для досвідчених вчителів навчання дітей з особливими потребами часто може здаватися досить складним. Якщо вам потрібно оновлення чи якісь нові ідеї, читайте далі та дізнайтеся про 10 найкращих порад.

Підтримка учнів із ООП у класі: керівництво для вчителів (автор - Claire Watts)
Автор акцентує увагу, що саме поведінка та практика педагога має найбільший вплив на академічні та соціальні результати навчання дітей з особливими освітніми потребами. Пропонуються ефективні стратегії і підходи до навчання учнів з особливими освітніми потребами, акцентуючи увагу на таких питаннях: • які є типи особливих освітніх потреб; • як особливі потреби дитини можуть впливати на її навчання; • стратегії навчання для підтримки дитини з особливими освітніми потребами.
Вебінар "Особливості організації дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами"
Збагатіть свої знання міжнародним досвідом організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Ви дізнаєтесь:
- як вчителі можуть допомогти учням з особливими освітніми потребами орієнтуватися в дистанційному навчанні; - особливості дистанційного навчання для дітей з обмеженими можливостями або з вразливих сімей; - як отримати гарні результати при дистанційному навчанні; - досвід Фінляндії. Навчання та підтримка учнів з особливими освітніми потребами.