Науково-методичний дайджест
"ОСВІТА НА ЗДОРОВ'Я"
Випуск № 3
(березень, 2024)


УПОРЯДНИКИ:
Світлана Авдєєва,
Ірина Мінакова
Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради
Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя
Дізнайтеся про шляхи організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, завдання асистента вчителя у процесі підготовки до заняття, під час заняття та поза уроками.
Posted by irinaminakova
Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Вашій увазі рекомендації щодо організації дистанційної освіти дітей з особливими освітніми потребами, визначення навантаження дитини, поради як підтримати дитину та рекомендації вчителю, асистенту вчителя і психологу.


Дистанційне навчання дітей з особливими освітніми потребами: технологія проведення уроку
На семінарі розглядаються питання організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, охарактеризовані групи освітніх труднощів, надано рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно створення "домашнього освітнього середовища", рекомендації для вчителів та асистентів щодо проведення уроків у синхронному й асинхронному режимах.


Організація дистанційного навчання в умовах воєнного стану: практичний інструментарій
Організація освітнього процесу у воєнний час – це новий виклик для усіх педагогів. Зрозуміло, що найбільш оптимальна та безпечна форма організації освітнього процесу в умовах воєнного стану – дистанційна. Вибір платформи, графік прямих трансляцій, формат завдань – усе це не просто елементи, а система, яка добре працює, якщо продумана наперед. Поведінка учнів та здатність засвоювати матеріал може змінитись. Стрес, в якому перебувають всі жителі України, а наші діти особливо вразливі, може впливати на увагу та пам’ять. Завдання педагога допомогти учням та їх батькам також побачити та подолати це.